How & Wow

Pelgrim

Pelgrim wilde een kubusvormige kartonnen setting om hun nieuwe oven aan te prijzen. Hun gedachte was dat in de display een echte oven geplaatst moest worden. Een oven weegt al snel 23 kg en in combinatie met het gewenste materiaal, namelijk karton, was dat geen verstandige keuze. De display zou het gewicht wellicht kunnen dragen, maar als iemand de oven open zou doen, wat een normale actie is, was de stabiliteit niet meer gegarandeerd. De oplossing werd gevonden in een zeer getrouwe print van de oven op karton. Deze was niet van echt te onderscheiden. Leuk detail was de (ook geprinte) theedoek aan de oven die ook zeer realistisch was.

Eucerin

Een  mooie blikvanger is de raamhanger van Eucerin. Eucerin is van Beiersdorf; een bedrijf dat zijn verantwoordelijkheid neemt op het gebied van duurzaamheid. Voorwaarde van de display was dan ook, dat het geheel zo duurzaam mogelijk geproduceerd moest worden. Het geheel -op de zuignapjes na- is gemaakt van 100% gerecycled acrylaat en FSC-gecertificeerd karton. De zuignapjes zijn weer te hergebruiken. De display is dubbelzijdig en geschikt om op ramen te plaatsen. Ook kan het op andere gladde oppervlakten geplaatst worden.

Arkopharma

Soms heeft een klant zelf nog geen idee hoe hij zijn producten getoond wil hebben. Arkopharma wist wel dat hij de producten in de etalage wilde hebben, maar niet hoe. Aan de hand van de producten heeft Dutch Display een seizoenen-lijn ingericht. Per seizoen worden de bijbehorende producten in de etalage uitgestald. De display heeft een mooie diepte en de kleuren van de producten komen prachtig tot hun recht.

DutchPro

De uitdaging: “Maak een display waar in totaal 600 kg aan producten in past, die stevig staat en gemakkelijk in elkaar te zetten is.” Deze uitvraag kwam van DutchPro Plantenvoeding, leverancier van complete meststoffen. Zij wilden een display hebben die overal in Europa opgezet kon worden. Het resultaat: een Amsterdams huisje dat in een plat pakket met een klein doosje schroefjes geleverd wordt. Alles schuift in elkaar en kan met deze schroefjes vastgezet worden.

Shimano Fishing

Voor de productpresentatie van hun hengelsportartikelen, heeft Shimano gekozen voor een Instore-concept; de X-stores. Deze X-stores worden gebouwd in de winkels van lokale hengelsportzaken door geheel Europa. Shimano wil ervoor zorgen dat klanten bij het bezoeken van een winkel daadwerkelijk de producten kunnen vasthouden en voelen. Vanuit deze voorwaarde heeft Dutch Display voor de hengels een functionele, aantrekkelijke display gebouwd. Klanten kunnen de hengel gemakkelijk uit de display halen en ervaren of het product voor hem geschikt is.

Geïnspireerd geraakt door deze mooie projecten en wilt u ook aan de slag? Neem dan contact op en we maken samen een afspraak. Heeft u al een richting bedacht? Vul dan het offerte-aanvraagformulier in.

Nice to know

In de loop der jaren hebben we gemerkt dat veel klanten dezelfde vragen stellen voorafgaand
aan het project. Vragen waar wij het antwoord op weten. Graag delen wij deze kennis met u in de vorm van informatieve whitepapers. Heeft u een andere vraag, kijk dan even op de pagina met de meest gestelde vragen (FAQ’s).

Contact
Stadhoudersmolenweg 51
7317 AW Apeldoorn